6 Ekim 2013 Pazar

YVES ROCHER sexy pulp mascara

Merhabalar=)

Bugün severek kullandığım bir maskaradan bahsedeceğim. Bir süre önce Yves Rocher' ın internet sitesinden kampanya ile çok uygun bir fiyata almıştım. 


Dış formunu beğendim, şık duruyor. 
Fırçası da değişik, ortaya doğru incelen 2 boğumdan oluşuyor.




Kirpikleri uzatmasını çok sevdim. Fotoğraftan da belli oluyor zaten , bu konuda gayet başarılı.

Dolgunlaştırıcı özelliği yok denecek kadar az. Bu da olsaymış çok iyi olurmuş, tadından yenmezdi.

Benim gözlerim çok hassas, bu konuda da bir sorun yaşamadım.




Akma, bulaşma, dökülme olmadı. Bu da benim için çok iyi bir özellik.
Kalıcılığı da çok iyi. 



Ürün 9 ml , fiyatı 46,90 TL. 

Dolgunlaştırması da olsaydı fiyatı güzel derdim ama bence biraz pahalı. İndirimde yakalarsınız deneyin derim.

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. bloğunu takipteyim bende beklerim http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/09/eylul-favorilerimmm.html

    YanıtlaSil
  2. Canım mimlendinnn :))

    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/2013/10/mimlendim-blogger-bulusmas.html

    YanıtlaSil