29 Ekim 2013 Salı

TOO FACED shadow insurance far bazı

Merhabalar=)

Bugün sizlere uzun zaman önce sevgili Şebnem' in blogundan kazandığım bu far bazını tanıtacağım. Geldiği günden beri kullanıyorum ama bir türlü yazısını yazamadım. 


Düşük göz kapaklarına sahip olduğum için ne kadar kaliteli far da sürsem mutlaka topaklanma yapıyor ben de. Bu yüzden far bazı benim için çok kullanışlı. Too Faced ise kullandıklarımın içinde en iyisi oldu.


Sabah sürdüğüm far akşam saatlerinde aynen ilk sürüldüğü gibi kalabiliyor. En ufak bir yağlanma hissetmedim. İçeriğinin iyi olması da cabası. 



Burada özellikle pigmentasyonu az bir far kullandım. Arada ki farkı görüyorsunuz. Çok fark yok gibi duruyor ama sağ tarafa kaç kat sürdüğümü bile hatırlamıyorum. En az 5-6 kat sürdüm. Sol tarafta ise far bazı üstünde tek kat var. Kalitesi düşük farların bile kalitesini arttırıyor.

Bi ara Too Faced artık satılmayacakmış diye bir söylenti vardı ama sanırım hala satılıyor. Çünkü arada bloglarda şahane far paletlerini görüyorum. Fiyatı da 35-40 Tl arası sanırım.

Sevgiyle Kalın!

6 yorum:

  1. Bende bayılıyorum bu far bazına.Urban Decay hiç kullanmadım ancak kesinlikle bu da çok çok kaliteli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Urban Decay ben de kullanmadım merak ediyorum ama bu baya iyi

      Sil
  2. benim de çok sevdiğim bir baz bu..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan tatlım. Too Faced Türkiye'de olduğu sürece kullanacağım tek baz kendisi :)

    YanıtlaSil