12 Ekim 2013 Cumartesi

GRATİS, WATSONS ve COSMOCITY bayram indirimi alışverişi

İnstagram' dan takip edenler alışverişimin bir kısmını gördüler zaten. Şimdi hepsine toptan bakalım;

İlk olarak Gratis alışverişime bakalım. Gratis alışverişi 2 ayrı günde yapıldı.


Garnier' de %50, diğerlerinde %40 indirim vardı. Tek indirimsiz ürün ise Essence ojeydi.
İndirimsiz fiyatlarını yazacağım.

Benri disk makyaj temizleme 2,25 TL (2 adet aldım)
Benri kulak temizleme çubuğu 1,75 TL (makyaj düzeltme çubuğu yerine yanlışlıkla alındı)
Mikrofiber yüz temizleme 5,50 TL
Benri asetonsuz oje temizleyici 2,50 (2 adet aldım)
NK sarımsaklı tırnak güçlendirici 3,50 TL
Garnier BB eye roll-on 13,75 TL
Lastik toka 2,50 TL
Essence oje 2,95 TL
Pierre yüz maskesi 4,00 TL (2 adet aldım)
 Normalde toplamda 47,45 TL tutan alışverişim 28,27 TL' ye geldi. 


Crystal deo stick 6,00 TL
Crystal deo stick 1,50TL (2 adet aldım)
Geçici dövme 8,50 TL
Bunlarda indirim ile 13 TL' ye geldi.

Sırada Watsons alışverişim var. Fondoten kardeşe, BB krem bana.


Rimmel match fondoten 20 TL
Maybelline BB krem 20 TL
İkisi de %50 indirim ile 20 Tl' ye geldi.


Bunu da kardeşim Cosmo City' den almış. Görevli çok iyi bir ürün olduğunu söylemiş. Kullanan var mı?
Loreal pudra fondoten 50 TL
%50 indirim ile 25 Tl' ye geldi.

İhtiyaç dışı hiçbirşey aldım. Benim için çok iyi oldu bu indirim.

Sevgiyle Kalın!

10 yorum:

  1. ya ben bu gecıcı dovmeyi gormedim gratis de di mi :) Maybelline bb benim fvorim canım güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gratis' den aldım. Zaten böyle birşey arıyordum, çok iyi oldu. =)Teşekkür ederim canım=)

      Sil
  2. güle güle kullanın hepsini:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan aldıklarını canım. Ne güzel şeyler almışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet gerçekten karlı oldu benim için=)

      Sil
  4. Güzel günlerde kullan canım banada yaradı bu indirim blogların çok övdüğü ürünleri deneme fırsatı bulucam :))))

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan canım hepsini :)

    YanıtlaSil