15 Ekim 2013 Salı

NO POO' ya devammm=)

Uzun zamandır güncelleme yapamadığım için bol fotoğraflı bir yazı olacak. Fotoğrafları çekilme sırasına göre koyacağım. Oradan da anlayacaksınız ki saçım yavaş yavaş daha az yağlı görünmeye başladı. Daha önce hiç beklediğim gibi yağlı olmadı demiş ve sevinmiştim. Sevincim kursağımda kaldı çünkü feci yağlanmaya başladı saçım. Sanırım geçiş dönemine girdim. 

Mesela burada alt taraf iyi gözüyorken göz hizama kadar olan kısım feci yağlıydı. Bu halde zaten salına salına gezemiyorsunuz, illa toplamanız gerekiyor. Ben örüyorum. Normalde bu saçla ekmek almaya bile çıkmazdım ama başladık bir işe bırakmak olmaz dedim ve dışarıya çıktım. Görenler neler söylediler kimbilir=)













Burada ise daha iyi saçım ama yine de yağlı. Bu yıkamadan sonra karbonat miktarını arttırdım. Gerçekten faydasını gördüm. Saçlarınız çok yağlıysa 1 çorba kaşığı karbonat yetmiyor yani. Özellikle tepe bölümü ve ön bölümleri iyice yıkadım. Karbonat miktarını arttırınca saçı yıkarken temizlendiğini hissettim.Ama bu sefer de tepe ve ön kısma çok karışım ayırmış olacağım ki uçları yağlı görünmeye başladı.


Bakın tepe ve önler o kadar yağlı görünmüyor artık ama uç kısımlar çok kötü. Bu sebeple de yine saçlarımı açamıyorum, örmeye devam! 


Bir daha ki yıkamada su miktarını da arttıracağım. 1 su bardağı yetmiyor saçlarıma. Ya şimdi fotoğraflara bakıyorum da saçlarım da hızlı mı uzamış ne!

Haftaya tatilde olacağım. Ara vermek istemiyorum ama bu halde de ortalıkta dolanmak kötü olacak. Örüp bandana falan takarım artık. (Siz bu yazıyı okurken ben bu halde dolanıyor olacağım yani=))

Sevgiyle Kalın!

9 yorum:

  1. bu meseleyle ilgili okuduğum yazılarda hep normal bildiğimiz hamur karbonatı kullanıyorlardı, sen ingiliz karbonatı kullanmak gerektiğini nereden öğrendin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://kozmikbakim.blogspot.com/2013/08/no-poo-sampuansz-sac-ykama.html burada ki yorumlarda yazıyor. Normal market karbonatlarının içinde başka maddelerde var. Bu saf karbonat. Geçen gün bütün karbonatların içeriğine baktım. DrOetker in içeriği de ingiliz karbonatı ile aynı. Onu da deneyeceğim.

      Sil
    2. tamam, denemeye cesaret edince droetker alalaım o zaman. kolay gelsin:)

      Sil
    3. sakın alma, çok kötü yaptı saçımı

      Sil
  2. bende başladım, ama doğal sabun kullanıyorum şimdilik elma sirkesi ile birlikte, benim avantajım saçımı çooook kıs kestirmiş olmak, daha kolay olacak sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapmışsın. Hayatımda ilk defa saç uzatmaya karar verdim yoksa ben de kestirirdim kesinlikle.

      Sil
  3. Güzel blog takipteyim.. Bana da beklerim ayrıca Bumerang ödülleri en uzman blog adayıyım sayfamı beğenip desteklersen çok sevinirim. link: http://bumerang.hurriyet.com.tr/bumerang-odulleri/43355.htm

    YanıtlaSil
  4. Devam ediyor musun hala? Son durumu merak ediyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecburi ara vermek zorunda kaldım, ayrıntılı yazacağım

      Sil