27 Ekim 2013 Pazar

THE BALM stainiac prom queen

Bugün çok çok severek kullandığım bir ürünü tanıtacağım. Daha önce turuncu rengini de tanıtmıştım. Bunu ondan daha çok seviyorum. 



Sürdüğünüzde doğal bir kırmızılık veriyor. Bu ürünü yanakta da kullanabiliyorsunuz ama ben henüz yanağımda denemedim. Hani tuzlu çekirdek yersiniz dudaklarınız hafif kırmızı olur ya işte aynı öyle bir renk bırakıyor. Sanki bir şey sürmemişsin de doğal rengi bu şekildeymiş gibi duruyor. 




Özellikle günlük kullanım için çok kullanışlı. İlk sürdüğünüzde ıslak, yapış yapış bir his bırakıyor. 4-5 saniye içinde kuruyor. Dudakları kurutmuyor, dişlere bulaşmıyor. Almadan önce denemekte fayda var, her dudakta aynı renk durmuyor sanırım.

8,5 gr, 18 TL

Sevgiyle Kalın!


4 yorum:

  1. Çok merak ediyorum bunu ben de alıcam sanrım :)Güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
  2. merak ettim bu ürünü, ruj kullanmayı, özellikle gündüz pek sevmiyorum, renklendirici balmları tercih ediyorum, bu da güzelmiş:)

    YanıtlaSil