23 Ekim 2013 Çarşamba

THE BALM mai billsbepaid ruj

The Balm' ın ürünlerini hepimiz severek kullanıyoruz. Ambalajları çok albenili, hele arada Gratis %50 indirim yapıyor ki tadından yenmiyor.


Blogumu okuyanlar bilir nude renkleri çok seviyor ve kendime yakıştırıyorum. The Balm markasının da nude
rujunu denemesem olmazdı.


Mail Billsbepaid benim tam istediğim gibi bir nude değil, daha pembe alt tonlu. Ben kahverengi alt tonlu nude rujları seviyorum. Sevmedin mi derseniz tabi ki sevdim. Aldığım günden beri de severek kullanıyorum.


Yalnız sürümü çok yumuşak değil. Öncesinde dudağı nemlendirmek gerekiyor. Genelde yorumlar tam tersini söylüyor ama benim çatlaklarımı da hafif belli etti.


Pembe alt tonlu ruj arayışındaysanız deneyin derim.

Ürün 4gr, 20 TL

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. Çok güzel bir ruj ancak çok bereketli!!!! 1 aydır neredeyse her gün kullanıyorum, en ufak bir azalma olmadı :((

    YanıtlaSil
  2. Ben bayıldım bu ürüne. Tam benim dudak rengimde diyebilirim :) Ben de nemlendirici sürme ihtiyacı hissetmeyenlerdenim sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çoğu kişi nemlendirici hissetmemiş ama benim dudaklarımı kuruttu biraz

      Sil