4 Ekim 2013 Cuma

CAPELLI ORGAMICA saç serumu

Merhabalar=)
Bugün çekilişten kazandığım bir saç bakım ürününden bahsedeceğim. Bu ürünle ilgili birkaç yorum okumuştum daha önce, seveni de var sevmeyeni de.


Ürün Vanilyaclub 'da satılıyor. Saç ile ilgili ürünlere büyük ilgim var. Özellikle son zamanlarda bu tür ürünlere daha çok önem veriyorum. Bildiğiniz gibi bir süredir şampuan ve saç kremi kullanmıyorum. Bu yüzden bu tür ürünere daha ağırlık verdim. 

Saçlarımın dipleri aşırı yağlı , uçları ise fazla kuru. Bu sebeple ben sadece uçlarım için kullanıyorum. 
Öncelikle şişesinden bahsetmek istiyorum. Şişe tasarımı çok güzel, pompa yardımıyla ürün alınması da çok kullanışlı.
Uzun zamandır kullandığım halde 1 parmak eksildi sadece, hatta daha az. Uzun zaman kullanacağım sanırım.


Kokusuna bayıldım, gül kokuyor. 
Ben banyodan çıkınca nemli saçlarıma sürüyorum, bazen de kuruttuktan sonra şekil vermek için kullanıyorum. Ama sadece uçlarıma sürüyorum dediğim gibi. 1 fıs yetiyor saçlarıma.

Nemlendirmesini, ağırlık vermemesini ve ışıltısını beğendim. 

İçeriği de çok iyi geldi bana.


Ürün 50 ml, fiyatı ise 40 TL.

Sevgiyle Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder