17 Ekim 2013 Perşembe

ESSENCE 05 dare to be nude ve 06 barely there! ruj

Bugün aldığım günden beri çok severek kullandığım Essence' in son çıkardığı 2 rujundan bahsedeceğim . 

Bir kere ambalajları yenilenmiş ve çok iyi olmuş, kaliteli duruyor. Yapıları da çok güzel. Yumuşak, kolay sürülüyor. Renklerine zaten söylenecek söz yok. Ben ilk önce 06 numarayı aldım ama aklım nude renginde kaldı. Ertesi gün diğer şubeye gittim ve nude rengine de kavuştum.
Fiyatları da 7,75 TL. Bence bu ruj için çok iyi bir fiyat.

Ben 2 rengi de çok sevdim, bakalım siz de sevecek misiniz?



06 Barely There!

 



05 Dare To Be Nude


Sevgiyle Kalın!

6 yorum:

  1. İkiside bana yakışmayan tonlar ama 01 tam benlikti :))) çok seviyorum yumuşacık yapısı var ve fiyatı çok çok uygun :) sana çok yakışmış iki tonda güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da böyle tonlar yakışıyor. Teşekkür ederim=)

      Sil
  2. Çok güzelmiş canım renkleri, sana da çok yakışmış. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. renkleri çok güzel bende almak istiyorummm :) bende bloğuma beklerim :)

    YanıtlaSil
  4. Yapıları da güzel, geliyoruum=)

    YanıtlaSil