4 Ekim 2013 Cuma

İndirimli ROSSMANN alışverişi

Az önce içeri girdim hemen bilgisayarın karşısına oturdum. Biliyorsunuz Rossmann' da belirli ürünlerde %50 indirim var. Belki sizin için bi fikir olur. Ayrıntılarını kullandıkça yazacağım.
Yazdığım fiyatlar indirimli fiyatlardır.


Palette 6-65 göz alıcı kahve saç boyası 6,99 TL (Palette' nin bütün saç boyaları %50 indirimliydi hatta diğer markalarda da indirim vardı).
Sabun kabı 1,99 TL
Isana saç şekillendirici köpüğü 2,90 TL (Isana' nın bütün saç bakım ürünlerinde %50 indirim vardı).
Gliss ısıya karşı koruyucu sprey 7,50 TL (Gliss' in tüm saç bakım ürünlerinde %50 indirim vardı).
Makyaj Çantası 2TL

Rival De Loop yüz yıkama jeli 150 ml 4,45 TL
Rival De Loop 59 numaralı ruj 2,98 TL
Rival De Loop 01 frosty white kalem far 1,75 TL
Rival De Loop 14 mugat brown kalem far 1,75 TL
Rival De Loop 15 mystic brown kalem far 1,75 TL
Rival De Loop likit eyeliner 02 brown 2,98 TL
Rival De Loop 03 scarlet dudak kalemi 1,75 TL (Bütün Rival De Loop ürünleri %50 indirimliydi).

Maybelline maskara 9,95 TL (Maybelline ' in bütün ürünleri %50 indirimliydi).

Benim aldıklarım bu kadar ama daha birçok markada %50 indirim vardı.

Sevgiyle Kalın! 

18 yorum:

  1. Güzel alışveriş olmuş bol indirimli güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  2. Bu indirimi kaçırmak istemiyorum.:) Güle güle kullan.:)

    YanıtlaSil
  3. bende yarın gitmeyi düşünüyorum sanırım max factor rimmeleride aynı indirimde : ) güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onda da tüm ürünler %50=) Teşekkür ederim=)

      Sil
  4. Güzel Günlerde Kullan. Bende bugün bakındım çok ama iradem kuvvetliydi, hiçbirşey almadan çıkabildim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de pek birşey almak istememiştim aslında ama dayanamadım=)

      Sil
  5. Bir kitap blogu olsam da makyaj ürünleri vazgeçilmezim! Hepsi çok güzel gözüküyor. Güle güle kullan! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de makyaj ağırlıklı yazıyorum ama kitap-kırtasiyeye daha çok ilgim var:))teşekkür ederim:)

      Sil
  6. güle güle kullan canım aldıklarını. seçimlerin güzelmiş

    YanıtlaSil
  7. Makyaj cantasını gormedım ben ya :( Çok güzel seyler almıssın canım Ben de isana kopuk ve 59 numara rujdan aldım rengini cok begendim :) Güle güle kullan..Bunlarda benim aldklarım http://mervelil.blogspot.com/2013/10/rossmann-50-indirim-alisverisi.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tokaların oradaydı, pembesi de vardı. Bakıyorum seninkilere de:)

      Sil
  8. Çok karlı bi alışveriş olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil