10 Ekim 2013 Perşembe

INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI #4

Uzun zamandır instagram fotoğraflarını paylaşmamışım. Bu da sık sık ig paylaşımları yazacağım demek oluyor. 
İnstagramdan takip etmek isterseniz nilsuli olarak aratabilirsiniz. 

Antalya' ya gittiğimde H&M' e uğradım. Aslında amacım makyaj malzemesi almaktı ama hiç kalmamıştı. Ben de bu elbiseyi aldım. Fiyatı da çok uygundu, 19 TL.


Boş zamanlarımda dergi karıştırmayı seviyorum.


Markafoni Chiccy kampanyasından almıştım bu küpeleri, çok güzel değil mi?


Kırtasiye-defter delisi olduğumu söylemiş miydim?


Ayaklarım küçük olunca ayakkabı bulmakta zorlanıyorum. Bu ayakkabı da ayağıma tam olunca kaçırdım. Fiyatı da 80' den 40' a düşmüştü. Flo' dan aldım bu arada.


Sevgiyle Kalın!

2 yorum:

  1. Elbise ve küpe çok hoş görünüyor.Ben de küpeyi kampanya açıldıkça görüyordum ama nasıl durur emin olamamıştım.Bu arada h&m gerçekten harika!Sezonda bile indirimdeler :)

    YanıtlaSil