2 Ekim 2013 Çarşamba

YVES ROCHER alışverişi

Kardeşimin doğumgünü ayı olduğu için Yves Rocher kartına kampanya vardı. Gitmişken ben de 2 parça ürün aldım.
Bu ay kardeşim için 1+1 ve yanında sürpriz hediye kampanyası vardı. Şampuan ve saç kremi almayı kararlaştırmıştık ama kampanya sadece makyaj ürünlerinde, cilt bakım ürünlerinde ve parfümlerde geçerliymiş. 


Böyle olunca biz de bunları aldık.
Active Sensitive yatıştırıcı tonik- Normalde şu an indirimli 19 Tl idi ama indirimsiz fiyat uygulandı 24 Tl' ye geldi.
Sebum dengeleyici maske- bedavaya geldi.
Yanına da Bio duş jeli hediye verildi. Yani 24 TL' ye bu üçünü aldık.

Ben de nemlendirici almak istiyordum.
Hydra Vegetal nemlendirici jel kremi aldım. Yanında da göz kremi hediyesi vardı. Krem 36 TL.
Göz kremi de 36 Tl idi normalde.
60 TL' ye 5 parça ürün almış olduk.

Baya hesaplı bir alışveriş yaptım yani.

Sevgiyle Kalın!

6 yorum:

  1. Çok hesaplı olmuş cidden.. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsini gule gule kullan. Bende gittim bugun dogum gunum diye bir seyler aldım :)

    YanıtlaSil
  3. Süpermiş! Güle güle kullanın:) Benim de doğum günüm var bu ay, fırsat mesajı geldi ama uğrayamadım henüz. Maskenin olayını pek anlayamadım ama, kafamı karıştırdı azcık. Doğum günü hediyesi mi oldu?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske 1+1 kampanyası ile bedavaya geldi, duş jeli de sürpriz hediyeydi. Hem maske hem duş jeli doğumgünü hediyesi oldu aslında ama maskeyi ben seçtim duş jelini onlar verdi

      Sil