30 Kasım 2012 Cuma

GLISS IŞILTI VEREN SERUM

Saçlarımla çok uğraştığım bir dönemde almıştım bu ürünü. Alırken, saç pigmentleriyle oynar daha sağlıklı ışıltılı bir görünüm kazandırır diye düşünmüştüm. Işıltılı görünüm falan değil bildiğiniz simli bir görünüm kazandırdı.


Yapısı şu şekilde;
Ne kadar parlak olduğunu elimde daha rahat görebilirsiniz.
Saçıma sürdüğümde ki görüntüsü ise bu şekilde;

Saça yağlı bir görüntü veriyor.
Ne kadar dağıtırsanız dağıtın kalıp gibi kalıyor saçta.
Fazla simli.
Dağıtıldıktan sonra ki hali de böyle;
Saçımda kepek var gibi=(

Hiç sevmedim bu ürünü, ya da benim saç yapıma uymadı.

2 yorum:

  1. açık renk saçlarda çok iyi duruyor bu.
    Bi dönem arkadaşımdan alıp sürmüştüm,onunki de koyu renk aynı senin gibi durmuştu,ancak bende çok iyi bi sonuç verdi.
    Hatırlattığın iyi oldu bak gidip alacaktım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek ki koyu saçlara sahip olanların uzak durması lazım=)

      Sil