27 Kasım 2012 Salı

GRATİS İNDİRİMİNDEN ALABİLDİKLERİM

Gratis' de % 50 indirim olduğu ilk gün maalesef şehir dışında olmam gerekiyordu. Ben de bu yüzden bugün gidebildim ve beklediğim gibi istediğim çoğu şey kalmamıştı.

The Balm farları hiç yoktu, Essence twilight serisi yoktu. Bunların dışında ihtiyacım olan pek birşey olmadığı için de sadece bunları aldım. Bir bakıma iyi oldu fazla açılmadım=)



Essence köpük fondöten -- 12,99-- indirimli 6,50 TL
Essence Coverstick--6,99--indirimli 3,50 TL
Essence Smokey Eyes-- 7,99 -- indirimli 4,00 TL
Essence tekli far--5,49---indirimli 2,75 TL
Essence kaş kalemi-- 4,99--2,50 TL
Essence maskara 8,49 -- 4,25 TL


Essence 3 adet oje 1,99(adet)
Akat gardi fön suyu-- 5,90 TL

2 yorum:

  1. kıyamam yakalayaamdın mı?
    twilighti bile ındırımlı alanlar olmus omg ınanamadım :D
    ben bı gun onde 2 katı fıyatına almıs oldun :(

    kaş kalemı almamısım bak halbukı lazımdı :) hep bi alacak var heppp

    YanıtlaSil