3 Kasım 2012 Cumartesi

L'ACTION DUDAK DOLGUNLAŞTIRICI

Daha önce şu yazımda L'action' ın bir başka üründen bahsetmiştim ve memnun kaldığımı söylemiştim. Bugün ise aynı markanın dudak dolgunlaştırıcısından bahsedicem. Sadece Gratislerde satılıyor . Ben aldığımda indirim vardı bu yüzden 18 TL' ye aldım. 

Bu ürünü yazın ortalarında almıştım. Etkisini daha iyi görebilmek için de bu zamana kadar bekledim. 



Ürünün açıklamasına göre 4 haftada dudaklara dolgunluk sağlıyormuş. Maalesef hiçbir işe yaramadı. Tek işlevi dudakları nemlendirmek.


Yoğun ve sarımsı bir yapısı var. Sürdüğünüzde dudaklar yapış yapış oluyor. Gece yatmadan önce sürüyorum artık.Bunu alana kadar Blistex ürünü al daha iyi.


Aslında almamı sağlayan özellik dudak dolgunlaştırması değil dudak şeklini belirginleştirmesiydi. 

Dudak şeklim çok belirgin değil. Dudak kontürü yaptırmak istiyorum ilerde. Daha önce yapan ya da bilgisi olan varsa ve bu bilgisini benimle de paylaşırsa çok mutlu olurum=))


Özellikle sağ alt dudağım köşeye doğru sanki cildimle birleşiyor. Ayıran bir çizgi yok gibi. Önceden böyle değildi ya da böyleydi de ben kozmetiğe falan çok kafa yormadığım için beni rahatsız etmiyordu şimdi ise çok batıyor/

10 yorum:

  1. Yok bunlar bır ıse yaramıyor kesınlıkle yaa! Ben de kactane denedım nemlendıren ya da parlatan olarak kaldılar :)

    YanıtlaSil
  2. Bu urunu merak edip dururdum ben de bosa almayim bari dudak kontur uygulamasi da cok iyi bir doktor ya da estetisyen tarafindan yapilmali yoksa cok kisa surede geciyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten alma hiç gerek yok. iyice araştırmak lazım yaptırırken.

      Sil
  3. Güzelim dudak dolgunlaştırdığını iddia eden hiç bir ürün bir işe yaramıyor :)

    çok öptüm

    hep bekleriiim
    beauty-n-fashionlove.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle bu tür ürünler bir işe yaramıyor :) bende çok denedim :) normal bir nemlendirci işte ki işe yarasa bile sürekli kullanmak gerekiyor bıraktığında eski haline dönüyor..

    Bana da beklerim :)

    http://beyazkedivekozmetik.blogspot.ro/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ne kadar pahalı olursa olsun bir etkisi yok maalesef=(

      Sil
  5. Dudaklarının şekli ve yapısı çok güzel rengine yakın bir kalem kullansan konturlesen halledersin bu sorunu zira benimde renk geçişi çok açık :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimki de koyu kalıyor=/ En iyisi dediğin gibi yapmak sanırım, teşekkür ederim canım=)

      Sil