20 Temmuz 2012 Cuma

L'ACTION KİRPİK BAKIMI MASKARASI

 Yaklaşık 2 ay önce aldım bu maskarayı. Her gidişimde elim gidiyordu ama 23 tl biraz fazla geliyordu açıkcası. 18 tl ye düştüğünü görünce amaaan al gitsin dedim. Ürün sadece Gratis lerde satılıyor.




Gördüğünüz gibi içinde E vitamini B5 varmış. Ayrıca 3 haftada sonuç verdiği yazıyor. Peki bakalım gerçekten kirpiklerimi uzatıp, bakım yapıp, kıvırdı mı?
       Bu fotoğrafı  kullanmaya başladıktan 3 gün sonra çektim.



Bu da 2,5 hafta sonraki hali


Farkı farkettiniz değil mi?=))
Son fotoğraflarda 1 kat rimel var. Hemen bunun
 sebebini söyliyim ki bu konu bence önemli. Bu maskarayı sürdüğüm ilk günler farkettim ki 1-2 dk sonra gözüm yanmaya başlıyor. Maskara jel kıvamında birşey olmaz diye düşünürken gözüme aktığını anladım. Ben de sürdükten hemen sonra rimel sürerek sabitleyebileceğimi düşündüm ve öyle de oldu. Bu sorunu da ortadan kaldırdım yani=)
Ben pek memnun kaldım. 3 hafta bitti ama kullanmaya devam ediyorum. 2ay daha idare eder beni.
Aynı markanın dudak dolgunlaştırıcısını da kullanıyorum onu da yazacağım. Bekleyin=)


Kullandıktan 1-2 ay sonra bu hale geldi
Ben de bıraktım kullanmayı.
Sebebi nedir anlamadım.



12 yorum:

  1. iyiymiş ben de tereddüt ediyordum bu üründe..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok düşündüm alsam mı diye. Beklediğimden daha etkili oldu. Birkaç yerde daha duydum herkes memnun kalmış.

      Sil
  2. peki kirpik diplerinize yapıştırmadan denediniz mi yanmaması için?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denedim sonuç değişmedi ama benim gözlerim çok hassas bunun da etkisi olabilir.

      Sil
  3. Merhaba. Dudak dolgunlastiricisi ile ilgili post yazacaginizi söylemistiniz. Ben bulamadim yazdiniz mi? Cok merak ediyorum yorumunuzu dolgunlastirici ile ilgili olan :) bir de bu son fotografta kirpiklerinizin bu kadar farkli olmasi lactiondan dolayi degil de rimelden dolayi mi? Kirpik besleyiciyi birakinca kirpikleriniz eski haline döndü mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dudak dolgunlaştırıcısının postunu bu hafta yazcam. Rimelin çok az etkisi var . Benim kirpiklerime gerçekten iyi geldi, uzattı. Kullanmayı bırakmadım hala 2-3 günde bir rimelimin altına sürüyorum. 1 kaç ay daha gider.

      Sil
  4. Keske 2. Ve 3. Fotograflarinizi da kirpiklerinize birsey sürmeden cekseydiniz ilk resimdeki gibi:) fark olup olmadigi daha duru bir halde ortaya cikardi. Peki dudak dolgunlastirici postunuzu merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Açıkçası denedikten sonraki hali rimelli olduğu için pek emin olamadım...

    YanıtlaSil
  6. Oyle olmasinin nedeni normalmis. Kirpik diplerimizde biriken tozlar , makyaj kalintilari ndeni ile rengi degisiyormus. Benim golden rose seffaf maskaramda da ayni renk degisimi olmustu . Bende aldim bakalim nasil gelecek kirpiklerime :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bozuldu diye daha fazla kullanmayıp atmıştım=/

      Sil
  7. Bu ürünü kadınlar günü indiriminde aldım.Ürünü aldıktan sonra kullanan bloggerlar memnun mu diye bir araştırıyım istedim.Resimlerdeki sonucu görünce; o kalabalıkta iyiki bir tane ben de kapmışım dedim kendi kendime. :)
    muhendishi.blogspot.com

    YanıtlaSil