11 Temmuz 2012 Çarşamba

ECZANEMİZDE.COM GERİ DÖNÜŞÜ=)

    


 Yaklaşık 3 hafta önce, eczanemizde.com dan alışveriş yaptığımdan ve gelen ürünlerin sorunlu geldiğinden bahsetmiştim. Sipariş ulaştıktan 2 gün sonra bir numaradan 2 defa arandım.Tanımadığım numaraya pek geri dönmediğim için açıkcası pek oralı olmadım. Sonra da finaller kpss falan derken unuttum.
 
        Ertesi gün maillerimi kontrol edince arayanın eczanemizde.com olduğunu anladım. Ama tabi ben bu arada ürünü kullanmaya başlamıştım bile ama en azından ilgilendikleri için bir mail atayım ya da arayayım dedim ama onu da unuttum.=(( Çok yoğun zamanıma denk geldi maalesef.  
 
Bana bir şekilde ulaşmaya çalıştıkları ve ilgisiz kalmadıkları için teşekkür ederim.
 
    Sanırım tereson dan 1 tane daha alacağım=)

2 yorum:

  1. Ya bende internetten alışveriş yapmayı düşünüyorum ama ne kadar güvenli bilmiyorum.Ayrıca ben K.Maraş/Elbistanda oturuyorum.Kapıda ödeme,kargo filan derken 20 tl ordan gidiyor.Sence hangi siteden alışveriş yapmalıyım?Cevap yazarsan çok sevineceğim.

    YanıtlaSil
  2. Ben en çok markafoni ve trendyol dan yapıyorum. Kozmetik için ise eczanemizde.com olabilir. Güvenlik açısından hiçbir sorun yaşamadım. Eğer rahat edemiyorsan bankaların sanal kartları var onları kullanmanı tavsiye edebilirim.
    Bazen sitelerde kargo bedava günleri oluyor onları takip etmeye çalış ya da tek tek ürün almaktansa 4-5 parça ürün al tek ücret öde.=)

    YanıtlaSil