7 Temmuz 2012 Cumartesi

SUPERCELLMA SUPER HEDİYELER GÖNDERMİŞ=)

         Haftasonu Kpss ye gireceğim için geçen hafta benim için baya sıkıntılıydı . (Bugün girdim Allah ım nasıl sorulardı hala şoktayım)Yine böyle sıkıntılı birgün  ben stresten biraz olsun kurtulmak için bilgisayarın başına geçtim. Başladım takip ettiğim  blogları teker teker okumaya. Supercellma nın blogunu açtığımda birde ne göreyimm??? sürpriz hediye çekilişini ben kazanmışım=))) Yuppiiii!! Nasıl mutlu olduğumu tahmin edersini herhalde=) 2 gün sonra hediyeler de ulaştı bana. Ama dediğim gibi kendimi birtürlü veremediğimden yazmak istemedim yoksa üstünkörü birşey yazacaktım ama ben en ince ayrıntısına kadar yazmak istedim bu güzel şeyleriii=))

       Ben 2-3 parça birşey bekliyordum ki hiç önemi yok öyle olsa da çok sevinirdim ama baktım baya baya birşeyler var gibi pakette. Nasıl bir hızla açtım görmeniz lazım. Hemen ilk şu görüntüyle karşılaştım;


Şimdi de toplu bir görüntü alalım



Elma kokulu mum televizyonun yanında yerini aldı bile=)


Aynalı makyaj çantası ile küpelere ne demeli?


Kitabı hemen yarın okumaya başlıyorum . Güzele benziyor=)



El kremi alacaktım iyi oldu=))



İşte benim favorilerimm!! Şu altlıkların tatlılığına da bakıınnn=)

Supercellma ya çoookkkk teşekkürleerrr=))

2 yorum:

  1. güle güle kullan şekerim :) iyi ki sana çıktı seve seve gönderdim vallahi :)

    YanıtlaSil
  2. ÇOokk teşekkür ederim canım beninm=) Kitabı okumaya başladım hemen=)

    YanıtlaSil