30 Ağustos 2013 Cuma

ROSSMANN ISANA deodorant ve duş jeli

Merhaba;
Rossmann' ı ne kadar sevdiğimi her fırsatta söylüyorum. Ürün çeşitliliği olsun, fiyatların uygunluğu olsun, her adımınızda sizi takip eden çalışanların olmaması olsun her şeyiyle mükemmel bir yer benim için. 
Bugün Rossman' ın kendi markası olan Isana' dan 2 ürün tanıtacağım. İkisini de bayıla bayıla kullanıyorum.




İlk ürün Isana Deo Sprey Fresh

Eğer çevrenizde Rossman varsa hemen gidip bu ürünü deneyin derim. Kokusu, verdiği temizlik hissi şahane. Terlemeyi de önlediği yazıyor ama bu etkiyi ben görmedim, göremem de zaten. Ben de aşırı terleme sorunu var çünkü=/ Ama siz bu etkiyi bile görebilirsiniz belki. 








Ayrıca bu ürün Öko- test onaylı. Ne demek Öko test?

Öko test, yıllık 3000 ürünü mercek altına alan, bunları belirlediği yöntemlerle ölçen, fiyat-kalite dengesini inceleyen, tüketiciyi ilgilendiren ürün ve hizmetleri denetleyen bir sistemdir. 25 yıldır, objektifliğini sürdüren bu denetim sistemi, ürünlerin sağlık için risk taşıyıp taşımadığını, çevreye zarar verip vermediğini inceler. Bu logoya sahip olan ürünler tüketiciler tarafından güvenle kullanılabilir.

Daha ne olsun demeyin dahası da var. Fiyatı da çok uygun. Bende ki mini boyu, 50 ml. Tam çantaya atmalık yani. Canım istediğinde hemen çıkarıp sıkıyorum, ferahlıyorum. Bu boyun fiyatı 1,99 TL. Bir de 150 ml var, o da 3 TL civarı olması lazım.


İkinci ürün Isana Duş Kremi


Yine bayıla bayıla kullandığım bir ürün. Bu ürünü zaten çok duyuyordum herkesten. Rossmann' dan ne almalıyım diye kimse sorsam ilk söyledikleri ürünlerden biri bu oluyordu. 
Zaten kapağı açıp kokladığınızda almamanız imkansız. Öyle saf, temiz bir kokusu var ki. Beyaz sabun, bebek pudrası gibi kokuyor. Köpürmesi , cildi yumuşatması çok iyi. 





Bu üründe de Stiftung Warentest onayı var. Peki bu neymiş?

Tüketicilere bağımsız ve objektif görüşler sunmak amacıyla 1964 yılından beri çalışan tüketici koruma enstitüsüdür. Test ürünlerinin seçimi bağımsız uzmanlarla, ekonomi temsilcileri ve tüketici temsilcileri ile işbirliği halinde yapılır. Enstitünün belirlediği katı kurallar ile bağımsız test edilen ürünler, onaydan geçtikten sonra bu logoya sahip olur.

Bunun da fiyatı çok iyi. 300 ml, 1,99 TL.




Her 2 ürünü de bittikçe alırım. Kesinlikle denenmesi gereken ürünler. Zaten fiyatları da çok uygun.

Sevgiyle Kalın=)

4 yorum:

  1. Isana deolardan çok memnunum,özellikle bunun kokusu bir harika :)

    YanıtlaSil
  2. Duş jelleri çok güzel gerçekten, ben de özellikle mavi olanı sevdim, hoş diğerlerinin hepsinden de aldım, hediye ettiklerim de oldu, velhasıl mavi ayrı güzel:) Deodorantını denemedim hiç ama hep akımda yazdığın iyi oldu canım, Öko test olayı gerçekten çok güzel.. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her yönden çok başarılılar=) Buraya gelmesi çok iyi oldu=)

      Sil