18 Ağustos 2013 Pazar

BIODER tüy azaltıcı yüz serumu

Bugün size biraz sevimsiz bir konudan bahsedeceğim. Bazıları için hiçbir sorun teşkil etmezken bazıları için ise tam bir başbelasıdır. Ben maalesef bu 2. grup içinde yer alıyorum. Zaten nerede sevimsiz, sorunlu birşey var , ben de=/ 
Aşırı olmasa da benim de maalesef yüzümde tüylenme sorunu var. Ayda bir aldırıyorum mecburen ama o bile bana çok zahmetli geliyor. Sonra bir de çıkan sivilcelerle uğraşmak da cabası.
Ne yapsam ne yapsam diye araştırırken bu ürüne rastgeldim. Kullanalı 4 ay oluyor. 



Bu sorunla ilgili birçok ürün var. Benim bunu seçmemde ki en büyük etken kullanım kolaylığı oldu. 
Yüzünüzü aldırdıktan sonra 3 gün boyunca serumu yüzünüze uyguluyorsunuz ardından ise kremi sürüyorsunuz. 


İkisinin boyutu da çok ufak, 5 ml ama ben toplamda 9 defa kullandım buna rağmen hala bitmedi. Kremi bitti yalnız. 


Kullanımı ise çok pratik.Damlalıklı şisesi var. Ne kadar alacağınızı çok rahat ayarlayabiliyorsunuz. 


Bu formül 3 etki vadediyor; 
Azaltır
İnceltir
Geciktirir.

Ben bu etkilerin 3' ünü de gördüm. Ayda 1 aldırdığım yüzümü artık 2 ayda 1 aldırıyorum. Tüyler daha geç ve daha cılız çıkmaya başladı. Tamamen bitirmedi ki böyle bir etki beklemiyordum zaten. Öyle bir ürün olsa devrim olur=)

Biraz kokusu var ama kullananları rahatsız etmeyeceğinden eminim. Ne kadar kötü koksa da katlanırdım ben şahsen.

Ben 29 TL' ye aldım. 30-40 arası değişiyor fiyatı. Benim gibi siz de şikayetçiyseniz kesinlikle şans verin bence.

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. Benim de denemek istedillerim listesinde bu var, hazr lazer epilasyon yaptorırken yüzüme denesem mi acaba o da baaya etki etti cünkü 2si bir arada kurtulsam =)

    YanıtlaSil
  2. Off benim de derdim kil tuy :( bunun daha once kremini denemistim her aksam surmek zor geldi denemek lazim.bir de yabanmersinine bi uyari yapiyim.lazer yaptirirken kullanma.killarunin guclu olmasi lazim lazerde.lazer bittikten sinra kullanirsan etkili olur bence

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet onu biliyorum, o çok zahmetliydi. Bu daha pratik=)

      Sil