13 Ağustos 2013 Salı

INSTAGRAM PAYLAŞIMLARI #1

Bundan sonra ben de instagram fotoğraflarımı belli aralıklarla blogumda paylaşmaya karar verdim. Birçok blog bunu haftalık olarak yapıyor ama ben kafama estiği zaman paylaşım yapacağım sanırım.

Siz de instagramdan takip etmek isterseniz adresim;



Eskişehir' i bilenler bu fotoğrafın nerede çekildiğini anlamıştır hemen. Eskişehir- Kentpark' da çektim. Eskişehir' de yapay deniz açıldı diye duymuşsunuzdur. İşte burası orası.


Bayılıyorum Dan Brown kitaplarına. İlk kitabı hariç hepsini ilk çıktığı günlerde aldım. En son kitabını da okudum hatta blogda da yorumunu bulabilirsiniz. Hala en sevdiğim kitabı melekler ve şeytanlar.


75 TL ve üzeri alışverişlerde kullanılacak 40 TL lik hediye çekim vardı Yves Rocher' dan. Bunların hepsine 39 TL ödedim. Kargo da bedavaya geldi, ayrıca makyaj çantası da hediyeydi. Çok hesaplı bir alışveriş oldu.


Galata Kulesi... İstanbul' un, İstanbul' da ise Galata Kulesi' nin aşığıyım. Bu fotoğrafı 3 yıl önce çekmiştim. İçinde Galata Kulesi'  resmi olan herşeyi seviyorum.


Bu güzellikleri Koton indiriminden aldım. Fiyatlar çok uygun değil mi?


Bunlarda Watsons indiriminden. Aldıklarımın hepsinden çok memnunum. Yorumlarım yakında burada olacak.


Bunları da Gratis indiriminden aldım. Biri zaten çekiliş içindi. Nasıl tutmuşum kendimi ama=)
Sevgiyle Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder