1 Eylül 2013 Pazar

NEUTROGENA ayak kremi

Merhabalar; 
Bugün size sırf indirimde olduğu için araştırıp soruşturmadan aldığım bir üründen bahsedeceğim. O indirim olmasaydı belki de bu güzel kremi hiç denemeyecektim. 



Yazın sandalet giymekten dolayı mı bilmem ayak tabanım çok sertleşiyor. Yine böyle bir zamanda Gratis' de gezinirken aldım bu ürünü. Üzerinde de yazdığı gibi ilk kullandığım andan itibaren etkisini göstermeye başladı. 

Ciltte 10 katmana kadar aktif nemlendirme sağlayan Neutrogena Ayak Kremi, ayak üzerinde sertleşmiş, pürüzlü bölgelerin ve çatlakların oluşumunu azaltır. Ayak derisi rahatlar, düzenli kullanım ile yumuşak ve pürüzsüz yapısını uzun süre korur.


Ama maalesef bunda da içerik sorunu var=/ Bu kadar güzel ürün yap ama içeriği böyle olsun. Kimisi bu sorunu dert etmese de son zamanlarda okuduğum yazılar aslında gerçekten dert etmemiz gereken bir sorun olduğunu gösterdi bana.


Bitene kadar kullanırım. Zaten küçük bir miktar bütün ayağa yetiyor. Fiyatı da 11-12 TL civarı.

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. Lapitak kullanıyorum bende ama hiç içeriğini okumadım yahu baksam süper olucak ; ama çok da memnunum :)

    YanıtlaSil
  2. Neutrogena kremler nemlendirme konusunda gerçekten çok başarılı. Ama içeriğe bakıyorsun zehir dolu resmen. Bendeki el kreminin 36ay ömrü var. Görünce şoka girdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun ömrü ne kadar bakmadım ama 36 ay çokmuş ya. Herkes çok memnun ama.

      Sil