24 Eylül 2013 Salı

ISANA ısırgan otu özlü saç bakım sıvısı

Daha önce de bahsettim, maalesef yağlı saçlarım var. Ne yaparsam yapayım ne kullanırsam kullanayım yok fayda etmiyor. Ben de yağlı görünümü azaltmak için ne duyarsam deniyorum, tabi bütçemin yettiği kadar=)

Bu ürünü de tesadüf eseri Rossmann ' da gezerken görüp almıştım. 


Ürün 500 ml , kullan kullan bitmez. 
Hergün masaj yaparak saç derisine sürmek gerekiyor.
İlk kullandığım günler kesinlikle yağlanmayı geciktirdi. Sonradan saç derim alıştı mı nedir etkisi azaldı, ben de kullanmayı bıraktım. Geçenlerde yine kullandım ve yine etkili oldu. 
Sanırım bir süre kullanıp ara vermek gerekiyor, benim için öyle oldu en azından.


Banyodan sonra ıslak saça uyguluyorum ben.Normalde hemen ertesi günü yağlanır ama bunu kullanınca ertesi gün daha iyi duruyor.

Biterse tekrar alabilirim ama pek bitecek gibi durmuyor.

Fiyatı da 6 TL civarı.

Sevgiyle Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder