13 Eylül 2013 Cuma

KALYON tırnak ve tırnak eti peelingi

Kalyon' un tırnak bakım ürünlerini severek kullanıyorum. Şu ana kadar beğenmeyip kullanmadığım bir ürünü olmadı. 
Bu zamana kadar kuaföre gidip manikür yaptırmadım, kimse de tavsiye etmiyor bunu. Tırnak etlerimi de iterek düzeltiyorum. 


İçinde bambu ve hindistan cevizi özleri var. 1 dk boyunca masaj yaptıktan sonra yıkıyorsunuz. Yapısı yoğun bu yüzden fırçası biraz garip bir hale gelmiş=) Ne zamandır kullanıyorum ama daha yarısına gelmedim. Uzun bir süre yetecek gibi duruyor.


Peelingi yapan siyah noktalar sanırım ama sayı çok yetersiz. 5 parmağıma anca 1 tane denk geliyor=)
Ayrıca tırnaklarımı da beyazlattığını düşünüyorum.


Ben memnunum gayet severek kullanıyorum. 
Ürün 12 ml, 5,50 TL.

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. fiyatı oldukça uygunmuş alıp bi denemek gerek :)

    YanıtlaSil
  2. Bir türlü denk gelemedim ama çok merak ediyorum Kalyon'un tırnak bakım ürünlerini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gratis ve Watsons dışında ben de göremiyorum hiç.

      Sil