22 Eylül 2013 Pazar

NO POO 1. ve 2. gün

Merhabalar=)

1.GÜN





Şampuan kullanmadan saçlarımı yıkadım. Öncelikle şunu söyleyebilirim ki korktuğum kadar kötü olmadı. 
İlk gün normal bir içecek şişesini iyice yıkadım kuruladım ve 1 su bardağı suyu ilave ettim. 1 çorba kaşığından daha az karbonatı da ilave ederek iyice çalkaladım. Daha sonra bu karışımı Gratis' den aldığım sprey şişeye 2 parça halinde doldurdum. İlkini sprey başlığını kullanarak saç diplerime iyice masaj yaparak yedirdim ve beklemeden duruladım. 2. parçayı da bu şişeye ilave edip fısfıs aparatını çıkararak diplerden başlamak üzere gelişigüzel döktüm saçlarıma. 




Daha sonra ise Gratis' den aldığım diğer şişeye de ( yarım bardak su aldı) suyu doldurup 5-6 damla elma sirkesi ilave ettim. Bunu diplere hiç değdirmeden boy ve uçlarına döktüm.
Banyodan çıktıktan sonra saçlarımı havluya sardım ve biraz bekledim. 
Normalde benim saçlarım çok zor açılır. Mavi su kullanırım bunun için. 
Bu sefer hiçbirşey kullanmadan saçlarım açıldı. Hatta öyle ki tarağı dibe koysam kayarak aşağı inebilirdi=)
Bu karbonatın mı yoksa sirkenin mi etkisi tam bilemedim.

Elma sirkesinin keskin bir kokusu var. Saçı yıkarken rahatsız edebilir, kuruturken de alabilirsiniz bu kokuyu ama kuruttuktan sonra koku tamamen gidiyor. 

Saçlarımın çok yağlı olacağını düşünerek ertesi gün dışarı çıkmayacağım bir günde yıkadım. Ama hiç beklediğim kadar kötü olmadı. Şampuanla yıkanmış gibi değildi evet ama yağ içinde de değildi saçlarım. Hatta ertesi gün dışarı bile çıktım.

Saçım eskisi gibi kabarmadı ve elektriklenmedi. 

Böyle 2 gün bekledim ve 2. günün akşamı tekrar yıkadım.













2.GÜN

Bu sefer son yıkamada karbonatı biraz saçımda bekletip öyle durulayayım dedim ama bu yüzden mi bilmem ilkine göre daha yağlı oldu saçlarım. 3. yıkamada bekletmeyeceğim. Bakalım yağın sebebi bumuymuş. Bir de bu sefer karbonatı daha fazla koymuştum. Tam 1 çorba kaşığı koydum ama 1. gün gibi biraz daha az koymam gerekiyordu sanırım.

Zaten fotoğraflardan da anlayacaksınız saçın daha yağlı olduğunu. 

Onun dışında herşey aynıydı. Saçım çok kolay açıldı, şimdilik en sevdiğim bu oldu.



Sevgiyle Kalın!

2 yorum:

  1. devam ediyor musun bu uygulamaya, ben de başlamak istiyorum merak ettim

    YanıtlaSil