24 Temmuz 2012 Salı

ESSENCE TIME FOR ROMANCE

Bu gidişle Essence' in bütün ojelerini alıcam ben!
 Bu ojenin ışıltıları da "beni al beni al" diye bağırıyordu.Dayanamadım aldım hemen=)
Diğer Essence ojeler gibi çabuk kuruyor. Tek başına denemedim ama bu kadar renk vereceğini sanmıyorum. Golden Rose 46 numaranın üzerine 2 kat sürdüm.



Oje iyi, güzel, hoş ama şöyle bir konu var. İçinde hem sim hem de küçük pullar olduğundan silmesi baya zor. Ojeyi, simleri hadi siliyorsun ama o pullar tövbe çıkmıyor! Kazıdım resmen=) Belki suya falan tutsam daha kolay çıkardı ama tırnağımla çıkardım artık.
Yine de denenesi bir oje...

8 yorum:

  1. Canım folyo ile silme yöntemini kullanabilirsin inan çok kolay geçecekler:)
    ayrıca bana da beklerim

    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aklıma geldi, birdahaki sefere denerim artık.
      Hemen bakıyorum=)

      Sil
  2. evet silme işlemi bayağı bir dert ama yinede denemeğe değer gibi..hoş olmuş...

    YanıtlaSil
  3. Benim ayni oje var ama altin rengi. Cikmiyor bu oje ya :)))

    YanıtlaSil
  4. bende kazımak zorunda kaldım ama çok beğendim bu ojeyi yinede :))
    www.cati-kati.net

    YanıtlaSil