16 Temmuz 2012 Pazartesi

ÇEKİLİŞLERDEN KAZANDIKLARIM=)

    Beni bilen bilir acayip şanssız bir insanımdır. Elimi attığım kurur yani o derece.
Bu blog çekilişlerini de uzun zamandır takip ediyorum. Nasıl olsa çıkmaz deyip hiç katılmıyordum. yıldızlımakyaj ın çekilişini gördüm. Kendisi benim katıldığım ilk çekiliştir. Veeee kazandım=))
Bundan sonra 5 çekiliş daha kazandım. Şaka gibi=)) Önce toplu bir post hazırlamaya karar verdim hepsi için. Kullandıkça ayrıntılı açıklayacağım tabi ki =)

1-    http://yildizlimakyaj.blogspot.com/ dan gelenler;


 Gümüş iyonlu su (kullanma aşamasındayım yakında yazısı gelecek)
Ozonlanmış saf zeytin yağı
Masaj yağı

Yıldız a sevgiler=)

2-  http://nzlsyn.blogspot.com/ dan gelen;


Güneç öncesi ve sonrası losyon( Kullanmaya başladım haftaiçi yazısı gelecek)

Nazlı' ya sevgiler=)
( Bu adres verme olayında farkettik ki armızda ki mesafe sadece 5 dk imiş=)

3-   http://www.ozininmakyajbocesi.com/ dan gelenler;


Kendileri biraz zor ulaştı elime=) Özi nin biraz karışık zamanına denk geldi. Firma direk benimle iletişime geçti. Kargo ücretini kabul ederseniz gönderebiliriz dediler. Çok merak ettiğim bir ürün olduğu için hemen kabul ettim tabi=) AnnYvette 5'li set halinde geldi. Aslında ben 3 lü bir set kazanmıştım ama 2 tane de ilave göndermişler=) Bugün maskesini deneyeceğim.

Özi' ye sevgiler=)





Boleyn kızı' nın filmini bile izlemedim birgün kitabını okurum diye. Supercellma dan gelen pasaklı tanrıça dün bitti ve hemen bu kitaba başladım. Kitaplarım benim için çok değerlidir, gider yenisini alırım ama asla elimdekini vermem. O derece! =)
Ted Dekker ın hiçbir kitabını okumamıştım. Onu da merak ediyorum.
Yanların da ayrıca oje ve küpe koymuş. Küpeyi çok beğendim. Ojeyi de en yakın zamanda deneyeceğim=)

Filiz' e sevgiler=)

6 yorum:

  1. Tatlım Sayısal falan oyna sen bence :) Şansın açılmış :) Daha da artması dileğimlee :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılmadığım çekilişlerin acısı çıkıyor herhalde=)) sağol tatlıım=)

      Sil
  2. Sen neymişsin be abii :) Şansın bir ömür devam etsin tatlı bayan , sevgilerle ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de etsin=) Hiç kozmetik kazanmadım ama =) İyice yüzsüzlüğe vurdum işi=P Teşekkür=)

      Sil
  3. Siz bir de bilet alın bence Nilgün Hanım :)
    İnci Tozu maskesi ve kremleri bende de var ama deneyemedim henüz, sizin uygulama sonucu nasıl oldu?
    Hoşçakalın ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şart oldu=) Ben de henüz denemedim ama akşam denicem sanırım.

      Sil