28 Kasım 2013 Perşembe

RIVAL DE LOOP likit eyeliner

Bugün yine Rossmann' larda satılan bir üründen bahsedeceğim. Rival De Loop markası sadece Rossmann' da satılıyor. Birçok ürününden memnun kaldığımı belirtmeliyim.


Ben ilk defa bu tarz bir eyeliner kullandım. Fırçası sert olduğu için uygulaması da kolay oluyor ama ince çizgi yapamıyorsunuz. 


İlk sürüldüğünde ıslak yapıda ama bekleyince kuruyor. 




Kalıcılığı çok iyi silmeye çalıştığınızda da kolayca çıkıyor. Normalde eyelinerlar benim göz kapağımda ağırlık yapıyor ama bunda öyle bir şey olmadı. Benim göz kapağım düşük olduğu için eyeliner gibi değil de göz kalemi gibi kirpik diplerine sürüyorum sadece.


Rengi de çok doğal duruyor. Bunun dışında sanırım kahverengi ve siyah rengi de var. Kuruması biraz yavaş yalnız. Yine de uygun fiyatlı güzel bir ürün. Ürün 4 ml, fiyatı 5-6 TL.

Sevgiyle Kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder