25 Kasım 2013 Pazartesi

RIVAL DE LOOP far kalemleri frosty white-mystic brown-nugat brown

Blogumu takip edenler Rossmann ürünleri çok sevdiğimi bilirler. Hem içerik olarak iyi olmaları hem fiyatlarının uygunluğu hem de çalışanları dolayısıyla buradan alışveriş yapmayı seviyorum. Bugün de severek kullandığım kalem farlarından bahsedeceğim.


Ben 3 rengini almıştım. Başka renklerini de almayı düşünüyorum. 

14 Nugat Brown
15 Mystic Brown
11 Frosty White


Sürümü çok kolay, yumuşacık. Tek başına da kullanabilirsiniz, far bazı olarak da. Ben beyaz olanı aydınlatıcı olarak kullanıyorum. En az pigmentli olan da beyaz renk olan. Çok fazla aydınlık vermiyor ama günlük olarak idare ediyor. Açık renk farların altına baz olabilir. 
Diğer 2 renk ise muhteşem. Hem kalıcılık iyi hem de pigmentasyon. Tek başına da kullanabilirsiniz ayrıca gölgeye falan gerek yok.
3 rengi kullanarak ufak bir makyaj yaptım.


Kullanımı da çok pratik , parmaklarımla hafif dağıtıyorum. Fırça kullanmaya bile gerek yok. Şu an fiyatı 3,5 TL ama Rossmann sık sık indirim yapıyor. Mesela ben %50 indirim ile 1,75' e almıştım.

Sevgiyle Kalın!

3 yorum:

  1. Ben beğenmedim bunları oldukça pigmentsizler ve çizgilere doluyorlar üstelik far bazıyla kullandığım halde bu şekildeler.. Sadece turkuaz rengini beğendim ona bakabilirsin çok güzel bir rengi var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç öyle olmadı çok şaşırdım. 1,75 e daha iyisi olmazdı diye düşünüyorum. O rengi duymuştum, kesin bakacağım:)

      Sil
  2. 14 Nugat Brown ve 15 Mystic Brown renklerini çok beğendim fiyatı da çok uygunmuş bende bloğuma beklerim :) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com/2013/11/rimmel-london-apocalips-101-ve-500.html

    YanıtlaSil