27 Kasım 2013 Çarşamba

LİLAKUTU Kasım 2013

Bu ay Lilakutu' nun 2. yılı olduğu için kutu görünüş itibariyle değişik geldi. Açıkçası siyah sever olarak ben bu halini daha çok sevdim.


Fotoğraf da çok belli olmuyor ama kutu son derece şık ve sağlam. 


Bu ay doğumgünüm olduğu için kutlamayı da ihmal etmemişler. =)


Bu ay kutu ne çok iyi ne çok kötü benim için. Renkli kozmetik bekleyenler memnun olmamıştır ama. 


Cosmed- El Kremi çıktı bana. Bazılarına ayak kremi çıkmış.50 ml 19 TL. Tam boy gönderilmiş.

Cyrene- Nemlendirici Saç Maskesi. 150 ml 45 TL.25 ml olarak gönderilmiş.

Dairy Fun- Duş jeli. 400 ml 20 TL.

Enozone- Anti Akne Losyon. 50 ml 30 TL. Bu tam boy olarak gönderilmiş. En ilgimi çeken ürün de bu oldu.

Fouf- Cilt Bakım Ürünü. 

PCO- Maske 12 adet 150 TL

Healtha- Acıyı alan Sprey 50 ml 35 TL

Percent Luxury Chocolate 

Çıkan ürünler bunlar. 2. yıla özel daha iyi bir kutu beklerdim açıkcası ama yine de kullanacağım ürünler var. 

8 yorum:

  1. Evet beni de bu yüzden yani 2. yılı şerefine hak eden bir paket olmadığı için memnun kalmadım. Güle güle kullan şimdiden:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler paylaşım için...Bende merakla bekliyorum...sevgilerimle...:)

    http://thebeautyofsakura.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Benim kutum daha gelmediii =((( çok merak ediyorum bakalım nasıl =) güle gğle kullan fena değil kutu bence =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki de gelmiştir herhalde:) Güle güle kullan:)

      Sil
  4. Programım yoğun olduğu için almaya yetişememiştim merak ediyordum açıkçası. 2.yıl nedeniyle dopdolu bir kutu olduğunu tahmin etmiştim ama içerik bana pek uymamış bu durumda kendi adıma pek üzülmedim...Yine de ürünlere ait yorumlarınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alması çok zor oluyor gerçekten. İyi olmuş o zaman kaçırman:)

      Sil