21 Kasım 2013 Perşembe

ESSENCE stay matt dudak kremi

Bugün Essence' in yeni çıkan ürünlerinden birini anlatacağım. Dudak kremi olarak geçiyor, gerçekten değişik bir yapısı var, Ruj desem değil, parlatıcı hiç değil.


Bende ki rengi 04 Silky Red. Aslında aklımda başka bir renk vardı ama sadece bu kalmıştı. Kırmızı rengi de sevdiğim için alayım dedim.


Kırmızının rengini çok beğendim, canlı bir kırmızı. Değişik bir kokusu var yalnız. Ne sevdim ne sevemedim. Almadan önce mutlaka koklayın, sizi rahatsız edebilir. 
Kalıcılığı fazla değil arada tazelemek şart. Bu rengi çizgilere dolma yapmadı ben de ama diğer renkleri için bir şey diyemeyeceğim. Fiyatı da 6-7 TL civarı. Ürün 4 ml.


Bu ara sıklıkla kullanıyorum. 

Sevgiyle Kalın!

2 yorum:

  1. güzel duruyor. parlatıcıları hiç sevemedim bu güzel. rujun likit hali gibi :) nemlendirme nasıl? kışın kullanılabilir hem besler hem güzelleştirir.

    YanıtlaSil
  2. Ben de parlatıcıları sevmiyorum hiç. Nemlendirmesi fena değil, Apocalipslere göre daha iyi bence

    YanıtlaSil