19 Kasım 2013 Salı

CLINIQUE BLACK HONEY YILBAŞI SETİ

Ne zamandır Clinique' den birşeyler almak istiyordum. Bu seti görünce de denemek istedim. 


Hem fiyat olarak uygun olması hem de bordo ağırlıklı olması beni cezbetti. Setin içinde 4 tane ürün var. Bunun yanında da 2 tane tester seçme hakkım vardı.


Set İçeriği:
  • Almost Lipstick Ruj Black Honey 1.9 g
  • Superbalm Dudak Parlatıcısı Black Honey, 7 ml
  • Clinique Oje Black Honey, 5 ml
  • High Impact Maskara Siyah, 3.5 ml
Tester olarak;

Butter Shine Lipstick pink-a-boo 
Clinique even better eyes

Kargo 2 günde elime ulaştı. Sonuç olarak alışverişten memnun kaldım. Denediğim kadarıyla ürünler de güzel . Denedikçe ayrıntılı yorumlarım gelecek.

Sevgiyle Kalın!

6 yorum:

  1. bu seti alsammı almasammı kararsız kaldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Set olduğu için fiyatı uygun ama ruju tam ruj gibi değil, fazla renk vermiyor sadece

      Sil
  2. clinique yılbaşında güzel setler yapıyor çok seviyorum ben de... ii yakalamışsın renkler ve ürünler güzelmiş! güle güle kullan cnm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür eerim canım=) Evet daha çok güzel setler var

      Sil
  3. Butter shine lipsitik pink a boo cok hos duruyoe =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onu kardeşim kullanacak, bana yakışmıyor bu renkler ama renk güzel=)

      Sil