26 Aralık 2013 Perşembe

WELLA PRO SERIES ısı parlaklık çift fazlı saç spreyi

Saç bakımına çok önem verdiğimi her seferinde söylüyorum. Bu yüzden de farklı ürünler denemeye çalışıyorum. Saç şeklim biraz garip. Düz desem değil dalgalı desem değil. Banyodan çıktığımda kabarık kabarık saçlarım oluyor. Düzleştirmeden çıkmam imkansız oluyor yani. Yine de her seferinde düzleştirmemeye dikkat ediyorum. 
Aslına bakarsınız saçın sadece ısınmayla yıprandığını düşünmüyorum. 6 ay boyunca hergün saçımı düzleştirdiğim bir dönemim olmuştu. Ne bir sprey kullandım ne de bakım yaptım ama buna rağmen saçım hiç yıpranmamıştı. O dönem çok sağlıklı besleniyordum ve psikolojik olarak da çok mutluydum. Bunlar daha büyük etken diye düşünüyorum . Şimdi ise çok stresli bir dönem atlattım ve yediğime içtiğime hiç dikkat etmiyorum=/ Bundan sonra her şey düzelecek umarım.


Çift fazlı olmasından dolayı kullanmadan önce çalkalamanız gerekiyor. Saçı ısıya karşı korurken aynı zamanda parlaklık da veriyor. Ben hem saç kurutma ile kurutmadan önce hem de düzleştirme işleminden önce kullanıyorum. Daha iyi yayılması için sıktıktan sonra fırçalıyorum saçlarımı.


Saçı asla sertleştirmiyor. Gerçi sertleştirdiğini söyleyenlerde var ama ben de böyle bir sorun olmadı. 
Ürün 150 ml, 10 TL civarı.
Elimde başka bir ürün var. Bittiğinde yeni bir ürün keşfetmezsem yeniden alırım.

Sevgiyle Kalın!

2 yorum:

  1. Güzel bir öneri sevgili Nilsuli, denemek gerek, fiyat gayet makul..:) teşekkürler.

    YanıtlaSil