17 Aralık 2013 Salı

RIMMEL LONDON match perfection fondöten

Fondöten kullanmadığımı ve hiç fondötenim olmadığını daha önce söylemiştim. Bunu da kardeşim için aldım ama ben de bir süre kullandım ve fikirlerim oluştuğu için de yazmaya karar verdim.



Bunu da kardeşime ben aldım. Ten rengi benden çok az koyu olduğu için sorun olmuyor. Yalnız cilt yapılarımız çok farklı. Benim sadece alın bölgem yağlıyken kardeşimin tüm cildi çok yağlı. Bunu da düşünerek bu ürünü aldım öneri üzerine. Ama bana kalırsa yağlı ciltler için uygun bir ürün değil bu. Kardeşimin de sevmeyeceğini düşünmüştüm ama yağlı ciltlere uygun olmamasına rağmen o da çok sevdi. Yani cildiniz yağlıysa denemeden almayın.


Öncelikle pompasını ve cam şişesini şık ve kullanışlı buldum. Ürünü alırken kontrol edebiliyorsunuz. Bende ki rengi 200 soft beige bana tam uydu.


Ürünün biraz kokusu var ama beni hiç rahatsız etmedi.

Kapatıcılığı da orta diyebilirim. Günlük kullanım için ideal. Ama ben günlük kullanım için BB kremleri tercih ediyorum açıkcası. Gece için fondöten alacaksam daha yüksek kapatıcılık isterim. Fondöten kullanmayı sevenler için ideal bence.

Ürün 30 ml, 20 TL.

Sevgiyle Kalın!

4 yorum:

  1. Ben bunu çok severek kullanıyorum gerçekten. Benim cildim kuru özellikle çok iyi geldi, pudralanma yapmadı. Ayrıca çok bereketli, 2 aydır her gün kullandığım halde yarılanmadı bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltler için çok uygun gerçekten. Ben de sevdim, fiyatı da iyi=)

      Sil
  2. Stay matte daha iyi olur sanırım yağlı cilde. Ben de bundan istiyordum ama en açık rengi bile koyu geliyor gözüme :/ Bir de daha kapatıcı düşünmüştüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bi açık rengi de olurdu sanırım ama çok beyaz tenlilere göre değil gerçekten=/ Kapatıcılığı da idare eder işte

      Sil