20 Aralık 2013 Cuma

L'OREAL ELSEVE extraordinary oil saç bakım yağı

Saç bakımına çok önem veriyorum. Çünkü saç kötü olursa istediğin kadar makyaj yap makyaj bile kendini göstermiyor. Ama saç güzel olunca hiç makyaj yapmasan da makyaj yapmışsın gibi bakımlı görünüyorsun. Bu sebeple sevilen bakım ürünlerini denemeyi seviyorum.


Boyalı ve normal saçlar için olmak üzere 2 çeşidi var. Ben boyalı olanlar için olanının çok iyi olmadığını duyduğum için onu almadım. 

Öncelikle pompalı olması büyük bir artı benim için.


Ürünü şampuanlama öncesi, tarama öncesi veya şekillendirme sonrası kullanabiliyorsunuz. Ben genelde saçımı hafif nemliyken düzleştirmeden önce ve düzleştirmeden sonra uçlarına sürüyorum. 


Saçlarım çok yağlı olduğu zamanlarda bile rahatlıkla kullanıyordum çünkü saça asla ağırlık vermiyor.


Saçı daha parlak gösterdiğini de söyleyebilirim kesinlikle. 

Ürün 100 ml, 15-20 TL civarı. Fiyatına göre mükemmel bir ürün bence. 

Sevgiyle Kalın!

1 yorum: