19 Mart 2013 Salı

MAKARA TATLISI =)

Ben bu tatlıyı ilk duyduğumda nasıl birşey olduğunu merak etmiş ve netten biraz araştırmak istemiştim ama pek bi bilgi bulamamıştım. Daha sonra (sanırım) Kuzey Güney dizisinde Kıvanç Tatlıtuğ bu tatlıdan yedi ve olay oldu=)


Zaten diziden sonra yeni şubeler açılmış. AVM içinde standını hergün görüyordum ama bugün alırım yarın alırım derken kalmıştı. Bu dizi ve sosyal medyada gördüğüm yorumlar sayesinde artık bende yiyeyim şundan dedim=)


Tarçınlı, çikolatalı, fındıklı, renkli şekerli, cevizli, hindistan cevizli, zeytinli ve peynirli çeşitleri var.
Üzerine ekstra çikolata ve beyaz çikolata sosu alabiliyorsunuz.


Birçok yerde şubesi var. http://www.makara.co dan bakabilirsiniz.  Öğrendiğime göre özellikle Macaristan'da çok meşhur bir tatlıymış.



Ben tarçınlısını yedim üstüne de ekstra çikolata sosu istedim. 7 Tl ödedim. Sos 1 TL sanırım.

 Her çeşidini denemek isterim=)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder