14 Mart 2013 Perşembe

RIMMEL STAY MATTE FONDOTEN

Şu yazımda bu fondoteni aldığımı söylemiştim. Aslında bunu kendime değil kardeşime aldım ama ilk deneyen ben oldum.=)

Watsons' dan 15 TL ye aldım.


Cilt rengime uygun olarak soft beige aldım
Uygulaması çok kolay, ben elimle gayet rahat uyguladım.
30 ml uzun süre idare edebilir.
Sarı altyapısı var.


İlk sürdüğümde bayıldım. Ne kadar güzelmiş, ben kendime de alırım bundan diye geçirdim amaaa!!
Sol yanağımın bazı bölgelerinde nedenini çözemediğim bir kuruluk başladı. 
Bir süre sonra orası bi garip oldu. 
Topak topak, kuru kuru oldu.


Parlama yapmadı. 6 saattir cildimde sağ yanağım gayet güzel=))


Sol tarafım ise aynen böyle. Yuvarlak içine aldığım yer belli mi bilmiyorum ama resmen turuncu renkte orası!

Kapatıcılığı görüldüğü gibi çok iyi ama çok sorunlu bir cildim yok. Hepsini aynı derece kapatır mı bilemem ama kapatır gibime geliyor çünkü tek kat uyguladım.

Kuru ciltler için uygun olduğunu düşünmüyorum. Yanağımda ki kuruluk düzeldiği zaman ben de alabilirim.

4 yorum:

  1. o turunculuk neyden oluyor olabilir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi yapısı öyle. Turuncu alt yapılı fondotenler daha iyi kapatıyor bence.

      Sil
  2. Bu ürünü ben de kullandım fakat hiç beğenmedim, ne kadar nemlendirsem de bu fondötende yeterli gelmedi, sanki cildimi pudraya boğmuşum gibi durdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet benim de dediğim gibi nemlendirmesi sıfır maalesef=/

      Sil