2 Mart 2013 Cumartesi

2 SÜPER MASKE

Bugün çok severek kullandığım 2 maskeden bahsedicem. 2' sini de Gratis' te bulabilirsiniz. Fiyatlarını tam hatırlamıyorum ama sanırım 2-3 TL civarı.

İlk maske;
Purederm temizlik ve aydınlık sağlayan şeftalili maske


Şöyle bir yapısı var;


Kuru yüzünüze sürüp yaydığınızda köpük köpük oluyor ve kayboluyor. Bu nedenle de yıkarken zorlamıyor. Bu benim için önemli. Bazı maskeleri ne kadar yıkarsan yıka temizlenmiyor.

Denildiği gibi cildim aydınlandı ve yumuşadı. Çok severek kullanıyorum.

Diğer maske ise;

Flower Göz Maskesi


Kapalı gözlerimize yerleştiriyoruz. 15 dakika bekliyoruz. İlk defa bir göz maskesi kullandım. İyi ki almışım. Göz çevrem kötü olmuştu bu aralar. Sıkılaştırıp nemlendirdiğini söyleyebilirim.





6 yorum:

  1. merhaba şekerli bir parfüm arıyorum tavsiyen varsa yorum yazabilirsin bloguma: http://makyajvehersey.blogspot.com/2013/03/parfum-yardm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi düşüneyim=)) Güzel birşey aklıma gelince yazarım tabi

      Sil
  2. yüz maskesinde paraben göremedim o bakımdan tercih edeceğim bişey gibi. Tabi bu daha arındırıcı olduğu için temizleme özelliği var sanırım, benim gibi hafif kuru ciltlere uygun değil sanırım, ama arada bir deneyebilirim:))) teşekkürler paylaşım için merak ediyordum bunları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paraben yok evet. Gerçi o da zararlı mı değil mi tam anlayamadım. Herkes başka birşey söylüyor. Rica ederim=))

      Sil
  3. göz maskesini çok merak ettim 8 martta alınacaklar listeme ekledim çok saol post için

    YanıtlaSil