9 Aralık 2012 Pazar

WATSONS SUPERDRUG ŞAMPUANÇAY AĞACI-NANE ŞAMPUANI

Arkasında ki açıklamada yağlı ve mat saç saçlar için yazısını okuyunca hemen aldım. Daha önceki postlarımda bahsetmiştim yağlı saç sorunundan muzdarip olduğumu. 


Siyah -yeşil uyumu çok güzel olmuş. Ambalajı çok cezbedici.
Özellikle saç kreminin tasarımı  çok güzel. Pompalı olması gayet kullanışlı.
İçinde çay ağacı ve nane var. Kokusu muhteşem. Saç birdaha yıkanana kadar koku gitmiyor. Kalıcılığı süper.
Hemen köpürmüyor o yüzden biraz fazla kullandım şampuanı. Bu yüzden de şampuanım kreme göre baya önde bitti. İkisi aynı marka olmalı gibi bir takıntım olduğu için bir tane daha şampuan aldım. Şu an 2. ye geçtim. İlkinde çok memnun kalmamıştım ama 2. de çok beğendim. Saçlarım gürleşti. Dökülmem azaldı. Tesadüfi bir dönemime mi geldi bilmiyorum ama işe yaradı bende. 
Tek kötü yanı içinde paraben var. Bazılarına göre çok tehlikeli ama bazıları pek takmıyor. Ben ortadayım=)
Fiyatı da çok uygun 2,99 Tl
İlk kullanımda benim gibi memnun kalmayabilirsiniz ama sonradan işe yaradı işte=)



3 yorum:

  1. yağlı saç içinse ve dökülmeyi önlediyse denenebilir..

    YanıtlaSil
  2. yağlanma durumu nasıl? kullanmadığım kalmadı ya şimdi bir tane deniyorum bakalım o nasıl olcak

    YanıtlaSil
  3. Yağlanmaya pek etkisi yok ne yazık ki=(

    YanıtlaSil