18 Aralık 2012 Salı

LİLAKUTU ALIŞVERİŞ VE RAREBLOSSOM YÜZ TEMİZLEME KÖPÜĞÜ

Biliyorsunuz kasım ayı lilakutu ile beraber 10 tl puan hesabımıza yüklenmişti. Ben de bunu fırsat bilerek rareblossom yüz temizleme köpüğü aldım yanında da hediye olarak lush yüz nemlendiricisini seçtim ve alışverişi onayladım. Ama puanlarımı kullanmayı unuttum=) 
İlla puanımı kullanmak zorundayım ya birde acnecinamide temizleme jeli siparişi verdim yanında da monoderma cilt kapsulü seçtim(annem için). Bu sefer puanlarımı kullandım=) İki sipariş toplamda 30 tl ye geldi. 
Yanında rareblossom ürünleri ve 2 adet yine acnecinamide jel göndermişler.
Salı sabahı sipariş verdim çarşamba öğlen elimdeydi.
Bu alışverişten çok memnun kaldım.

Aldığım temizleme köpüğünü de tanıtmak istiyorum çünkü rareblossom biliyorsunuz satışını durdurdu ama lilakutuda satılmaya devam ediyor. Belki almayı düşünenler olur da bitmeden alabilirler.
Köpük kıvamında temizleyici önceden kullanmamıştım.


3 kez kullandım şimdiye kadar. 
Cildim yumuşacık oldu, nefes aldığını ve gerçekten temizlendiğini hissediyorum,
Benim için tek kötü yanı kokusu oldu. Nane kokusunu sevmiyorum ama dayanılmayacak gibi de değil.
Fiyatı şu anda 24 lira , 125 ml
Beni uzun süre idare eder bu boy.
Ben çok beğendim keşke daha önce alsaymışım.
Bu kadar kaliteli ürünlerin olduğu firma neden satışını durdurma kararı almış , anlayamadım=(
Kesinlikle tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder