22 Aralık 2012 Cumartesi

DIY; FAR BAZI YAPIMI

Çok fazla far kullanmadığım için daha önce ihtiyacım olmayan bir üründü. Kullandığım zamanlarda da far 2 saat sonra uçar, silinirdi. Bu yüzden kendi far bazımı yapmaya karar verdim ki iyiki yapmışım. 

Yapımı gayet basit. Hepimizin evinde olan malzemeler.

-Saklamak için küçük bir kap

-Herhangi bir krem. Vücut kremi, yüz kremi ya da göz kremi olabilir ama burada önemli olan daha yoğun yapıda bir krem kullanılması. (body butter)

Ben az kalan Nivea göz kremimi kullandım.

-Ten renginize uygun fondoten

Daha önce belirttiğim cilt tonuma açık gelen Missha BB kremden çok az aldım.

-Pudra

Pudra için ise tenime koyu gelen pudra kullandım. Böylece fondoten in açık tonunu eşitledim.

-Karıştırmak için aparat

Spatula kullandım.


Kullandığımız krem ne kadarsa onun 1/3' ü kadar fondoten, fondotenin yarısı kadarda pudra koyuyoruz.

Benim ölçülerim buna uymadı biraz daha ilave ettim. Siz de rengine göre ayarlayabilirsiniz.





Solda ki baz kullanarak uyguladığım flormar farı. Hem rengini belli ediyor hem de uzun süre gözümde uçmadan kalmasını sağlıyor. Ben çok memnun kaldım ek bir para da ödemedim üstelik=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder