24 Ekim 2012 Çarşamba

FOR YOUR BEAUTY MASKE FIRÇASI

 Daha önce bahsettiğim ROSSMAN alışverişimde almıştım. Görmeden önce hiç aklıma gelmezdi maske sürmek için özel fırça almak. Gördüm aklıma geldi iyi ki gelmiş.


Fiyatı 3,95 TL.



Ucunda koruma kabı var böylece yıkandığında bozulmadan kurutabiliriz.


Yapısı çok yumuşak.

Maskenin eşit olarak dağılmasını sağlıyor ama ben katı formda maskeler için uygun bulmadım. Daha sıvı hazırlanan maskeler için daha uygun.



Kullandıktan sonra su ile yıkadım ve koruma kabını geçirip kurumaya bıraktım. Hiçbir bozulma olmadı aldığım gibiydi.

Çok gerekli birşeu değil ama yolunuz düşerse deneyin derim. 

2 yorum:

  1. Bence bu fan brush olarak mesela aydınlatıcı kullanımı için çok uygun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pek çok değişik şekilde kullanılabilinir=)

      Sil