15 Ekim 2012 Pazartesi

ÇATLAYAN ve ÇATLATAN CHİNA GLAZE

Sanırım doğumgünümün yaklaşması sebebi ile şans bana güldü ve 2 çekiliş kazandım. Biri bir önceki postumda anlattığım yaka diğeri ise şimdi anlatacağım nimo nun blogundan kazandığım CHİNA GLAZE çatlayan oje.

Normalde çatlayan oje alma taraftarı değildim. Çok estetik gelmiyordu bana. Bu ojeye ise bayıldım. Bütün çatlayan ojeler mi böyle şık duruyor yoksa china glaze farkı mı bilemicem=)

Çekilişte 2 oje kazandım. Biri alt zemin için muhteşem bir siyah olan  Liquid Leather  diğeri ise benim seçtiğim Oxidized Aqua.




Diğer china Glaze lere göre biraz daha geç kuruyor .

Işıltısına bayıldım =) Sık sık sürerim ben bunu=)



Teşekkürler NİMO =)

2 yorum:

  1. ben de hafta sonu tarnished goldu denedim harikaymış gerçekten de çok başarılı..

    YanıtlaSil