2 Ekim 2012 Salı

FLORMAR FAR/ EYE SHADOW 08

Göz makyajıyla pek aramın olmadığını söylemiştim. Çünkü düşük göz kapaklarım var ve bu yüzden makyajın hakkını vermem için de bayağı uğraşmam gerekiyor. Nasıl makyaj yapmam gerektiğini az çok öğrendim sayılır. Henüz çok iyi değilim bu yüzden de farlara çok para vermek istemiyorum. Flormar' ın bu ürününün methini çok duydum. Denk gelince de almak istedim. Fiyatı 14 tl.

İstediğim gibi mat bir far. Renkler birbiriyle müthiş uyumlu.


Bu paletin pigmentasyonunu pek beğenmedim. İlk 4 renk ile füme rengi karıştırılınca gölge oluyor ama diğer 4 rengi birbirine karıştırdığımda sanki tek renk sürmüşüm gibi oldu. Benim göz yapımdan kaynaklı da olabilir tabi.



Yine de günlük makyaj için ideal. Far var mı yok mu pek belli olmuyor. Okula giderken falan süper olur. Yine de fiyatına göre alınabilinecek bir ürün.




4 yorum:

  1. bu palet hayatımın paleti ve kurtarıcım benim her renge uyar çok ucuzdur ve yanında bile taşırsın..

    YanıtlaSil
  2. bu paletin methini bende çok duydum en kısa zamanda alacağım:)

    YanıtlaSil