24 Ekim 2014 Cuma

RUSYA- STPETERSBURG kozmetik alışverişim


Diğer blogumda Rusya gezimi yazmaya başladım. Burada da kozmetik alışverişimi yazma zamanım geldi.

Rusya'da çok fazla kozmetik alışverişi yapma şansım olmadı. Aldıklarımı da tesadüfen bulduğum bir marketten 2 farklı günde aldım. Watsons, Gratis tarzı bir yerdi ama orada ki gibi yapışan satıcılar yoktu. 1 saat içeride kaldım ve neredeyse her ürüne rahat rahat baktım kimse de rahatsız etmedi. Çoğu üründe koruma bandı vardı olmayanlar da hiç açılmamıştı. 1-2 ürünü de büyük bir marketten aldım şimdi aklıma geldi.


Aldıklarım bunlar. Çok değişik şeyler almadım ama severek kullanacağımı düşündüğüm şeyleri aldım. Maskelerin biri, Pupa tester ve ayna hediye verildi. Aldıklarımın içinde en çok Essence kaş maskaralarına sevindim. Fişlerden anladığım kadarıyla fiyatlarını yazacağım. Ben gittiğimde 100 RUB 6 TL idi. Buradan hesaplayabilirsiniz ucuz ya da pahalı olduğunu.

Nivea 299 RUB
Essence Far 99 RUB
Maybelline Krem Far 249 RUB
Essence Kaş Maskarası 290 RUB

Fiş kiril alfabesi ile yazıldığı için sadece bunları anlayabildim. Kullandıkça yorumlarım gelecek.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder