18 Ağustos 2014 Pazartesi

WISH LIST- DİLEK LİSTESİ

Artık çok fazla gereksiz ürün almama kararımdan daha önce bahsetmiştim. Bundan sonra az ama öz şeyler almak niyetindeyim. (Arada küçük kaçamaklar olur tabi ki ama aşırıya kaçmadan). Bu yüzden de istek listesi hazırlamaya karar verdim. Böylece bütçemi almak istediklerime göre ayarlayıp gereksiz ürün almayacağım. 

Mac markasından henüz ürün almadım. Ruj ve farları başarılı gördüğüm kadarıyla. Bu isteğimle ilgili ayrıntılı bir post hazırlayacağım ilerleyen günlerde çünkü alacağım ürünlerde belli. Bütçeme göre sırasıyla alacağım.

2 tane çok beğenilen parfüm almak istiyorum kendime. İlki Jennifer Lopez'in Glow parfümü.  Diğeri ise Lancome La Vie Est Belle. Fiyatları çok uçuk değil ama ikisi de çok beğeniliyor.

Favori Parfüm


Bu ara pembe-altın rengine takmış durumdayım. Hal böyle olunca güzel bir saatim olsa hiç fena olmaz diye düşünüyorum. Uygun fiyatlı bulursam hiç kaçırmam. 

Pembe altın- Pembe Altın Saat

Ufak boyutlu bir kamera almak istiyorum. Fotoğraftaki model güzel gibi.

İşyerimde ki odama şöyle bir yazıcı şart. Fazla özelliği olmasa da olur.

Şöyle güzel bir takım elbise almam şart. 


İlk listem şimdilik böyle ama ayakkabı falan da eklenmesi lazım . Şimdilik aklımda bir model olmadığı için ekleyemiyorum belki 2. bir liste yaparım.

Sevgiyle Kalın! 

Şu an en acil olanlar takım ve yazıcı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder