25 Temmuz 2014 Cuma

YANIMDA GETİRDİKLERİM

3 haftalık tatilim başladı. Bu sıcaklarda fazla makyaj yapılmaz 1-2 şey alsam yeter dedim ama yine de baya bir şeyler almışım yanıma.
Bu güzel makyaj çantasını cicidukkan.net'den almıştım. Küçük duruyor ama baya ürün alıyor.




Essence Kaş farı - Koyu rengi kaşıma çok uygun ama açık rengi hiç kullanmıyorum. Keşke tekli olsaydı.
The Balm Staniac- Çok severek kullandığım bir ürün. Son alışverişimde bulamadım. Artık üretilmiyor mu acaba? Burada ve şurada
Physicians Formula Eyeliner- Burada
Clinique Maskara- Kesinlikle çok beğendim. 
The Balm Eyeliner- Kardeşim kullanamayınca bana verdi henüz kullanamadım.
Wet'n Wild Ruj- Renk şahane, ayrıntısı yakında gelecek.
Essence ruj- Burada ve şurada.
The Balm ruj- Güzel bir kırmızı
Wet'n Wild Palet- Bilmeyen yok ama yazısı gelecek.

İlk bölüm bu şekildeydi. 
Devamı gelecek...
Sevgiyle Kalın!


1 yorum:

  1. Bu tarz seyahat çantam yazılarını seviyorum :) İyi tatiller :)

    YanıtlaSil