9 Temmuz 2014 Çarşamba

PHYSICIANS FORMULA eyeliner+serum

İçeriği ve ambalajlarının çekiciliği sebebiyle her zaman aklımda olan bir markaydı Physicians Formula. Bu ürünü hakkında da olumlu yazılar okuyunca ilk bununla başlamak istedim. 
Keçeli kalem tarzında bir eyeliner daha önce kullanmamıştım. Kullanımı zor gelirdi hep. Gerçi düşük gözkapağına sahip olduğum için en kullanışlı eyeliner bile benim için zor. Eyeliner olarak kullanamasam ile serum özelliğini denerim diyerek aldım.


Öncelikle kabının çok şık olduğunu söylemeliyim iyi tasarlanmış. Yalnız kapatıp açarken dikkatli olmak lazım fırça zedelenebilir. Fırçası sert değil. Düzgün eyeliner çekmeye çok müsait bir yapısı var. Parmağımla gözümü çekiştirmeden bile çok rahat sürebiliyorum. Rengi de çok güzel simsiyah. İnce ya da kalın istediğiniz gibi eyeliner çekebilirsiniz. 


Ve gelelim benim için en önemli noktaya yani kalıcılığına. Bendeniz pek sulu gözlüyümdür. Bu yüzden maskara far ne varsa akar ben de. Gözaltıma sürdüklerim aksa anlarım ama üstündekiler bile akar. Bununla hiç böyle bir sorun yaşamadım. Beni en çok sevindiren bu özelliği oldu.


Üstünden baya bastıra bastıra geçtiğim halde bu kadar silinebildi. Göreceğiniz gibi kalıcılık şahane.


Ürünün en büyük dezavantajı sanırım fiyatı. 50 TL civarı bir fiyata sahip ve kullanım süresi 3 ay. Ben serum etkisini test etmek amacıyla her gün sürüyorum. Kısa sürede bitecek gibi duruyor. 

Serum etkisinin 1 ay tam kullandıktan sonra ayrı bir yazıyla inceleyeceğim.

Sevgiyle Kalın!

1 yorum:

  1. Güle güle kullan merak ediyordum;)) biliyorsun tatlım. Akmaması çok iyi. Bu bile tercih için yeterli sebep. Serum kısmını İse bekleriz artık İnşallah işin e kısmı da yeterince güzeldir.

    YanıtlaSil