5 Şubat 2013 Salı

YENİ BİR MİM=)

Sevgili sherfinka beni mimlemiş. Yoğunluktan dolayı cevaplayamamamıştım. Hemen başlayalım=)

En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleriniz neler?

En sevdiğim özelliğim çalışkan olmam olabilir. Çok garip ama her anlamda çalışmayı seviyorum. Arada sıkılsam da ders çalışmayı bile seviyorum=) 
En sevmediğim özelliğim ise bazen gereksiz derecede hırslı olmam. Ama bu yönümü yavaş yavaş düzeltiyorum sanırım. Amaan boşver diyorum artık=)

Küçükken kendinize yakın gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı? Varsa nedir?

Tabiki var olmaz mı=) HEIDI=)
O kendi başına buyrukluğu, herşeyden mutlu olabilmesi yok mu. =)

Çevrenizdekiler sizi tek bir cümleyle nasıl tanımlar?

Değişik=)

En sevdiğiniz yemek?

İçinde et olan bütün yemekler

Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?

Film izlerim, dışarı çıkarım ya da kitap okurum ama bu pazar gününe özel değil fırsat buldukça yaparım

Son okuduğunuz kitap?

En son George Orwell ın hayvan çifliğini okudum

Sizi en çok etkileyen film veya dizi?

Şu ana kadar beni etkileyen bir film olmadı, hala o filmi arıyorum. Yüzüklerin efendisi hayranıyım diyebilirim. Bir diğer film ise hayat güzeldir. Dizi olarak da 3 kez Lost u izledim , o finale rağmen.

Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?

Hem de nasıl!

Far mı Göz kalemimi?

Aslında ikisi de değil ama seçim yapmam gerekirse göz kalemi derim

Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu,yoksa ister miydiniz?

Bir kızkardeşim var. Hayatımda ki en büyük şans=)

Sabah erken kalkmak için yöntemini nelerdir?

Telefonumun alarmını kuruyorum kalkıyorum. Bu konuda da biraz değişiğim sanırım. Hayatım boyunca hiç kalkamama sorunum olmadı. Tatilde bile erkenden kalkarım.

2 yorum:

  1. ellerine sağlık canım çok keyifli bir yazı olmuş teşekkür ederim,öpüyorumm :*

    YanıtlaSil