14 Şubat 2013 Perşembe

LİLAKUTU ŞUBAT 2013

Bugün biraz üzgündüm (nedenini aşağıda ki mimlendim yazsının yorumlarında görebilirsiniz) ama lilakutuyu görünce moralim yerine geldi hemen.


Bu ay ki konsept tabi ki sevgililer günü. 


Organyc organik günlük-gündüz ped-- İlk defa duydum bu ürünü. 10 Adet 11 TL
Dr Angel Argan yağı özlü şampuan(3 adet) Bu ürüne çok sevindim, eğer beğenirsem alabilirim. 250 ml 39 TL
More Than Soap manikür tuzu-- Kutunun en ilginç ürünü. Nasıl kullanılacağını öğrenmem lazım. 26 TL
Raen bitkisel yüz kremi-- Yüz kremi arayışındayım 200 gr 33 TL


Cyrene ozonlanmış zeytinyağı- Şampuanıma eklemeyi düşünüyorum 20 ML 14 TL
Wellmaxx 4 adet cilt bakım ürünü-- Bunları anneme vericem, ona daha uygun
Davidoff ve Just Cavalli parfüm sample
Lavera bitkise göz farı-- Kutusu çok şık 27 TL

Ve son olarak şöyle bir kalp çıktı kutudan=)
Bu da benim sevgililer günü hediyem oldu=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder