7 Haziran 2012 Perşembe

VANİLYA CLUB HAZİRAN KUTUSU

   İlk yazıma Vanilya Club Haziran ayı kutusu ile başlamış bulunmaktayım. Bu benim ilk kutumdu o yüzden heyecanla bekliyordum gelmesini ve gelir gelmez de fotoğrafladım =)
  İlk olarak gönderilen ürünlerin tanıtım broşürleri ve indirim kuponları var. Eğer orjinal boylarını almak isterseniz fikir alabilirsiniz.




Gelelim ürünlerin ayrıntılı incelemesine;
NUXE çok amaçlı kuru yağ. Yüz, vücut ve saçlarda kullanılabiliyormuş.
Yüz; mükemmel bir şekilde beslenen cilt, daha yumuşak, dolgun ve esnek hale gelir.
Vücut; cilt yumuşacık satenimsi bir görünüm kazanır. Çatlakların görünümünün azalmasına destek olur.
Saç; saçlar daha yumuşak dayanıklı ve ışıltılı.
Kullandığım zaman etkisini ayrıntılı olarak yazıcam.



Liquid Gold
Facial Foaming Gel
Küçük bir miktarı ıslak cilde uygulayın az miktarda ilave ederk nazikçe köpürtün.Orjinal fiyatı 200 ml 51,60 tl

L'OCCITANE
%100 Doğal Shea Sütlü Sabun
Denedikten sonra ayrıntılı olarak yazacağım ama şimdiden şunu söyleyebilirim ki kokusu muhteşem. 100 gr 13 TL. Gönderilen 25 gr.
Kutudan ayrıca 2 tane parfüm sample ı çıktı. BVLGARI Omnia Coral (40 ml 152 tl, 65 ml 189 tl) ve Man (30 ml 120 tl, 60 ml 157 tl, 100 ml 210 tl). Kokulara söylenecel laf yok tabi=)



THE LIFT
Cildinizi gerdiriyor ve sıkılaştırıyor. Bunu annemin yüzünde denicem=)
5 uygulama 195 tl  10 uygulama 280 tl   10 uygulama PRO 396 tl





Geldiiik kutunun en güzeeel 2 ürününe=))
ALESSANDRO LIP GLOSS ve CHINA GLAZE OJE

Oje nin rengine en çok kardeşim bayıldı ama ben de severek kullanacağım tabiki=) Daha denemedim ama şeker bir pembeye benziyor. Kullanınca eklerim tabiki. 18 tl


Lıp Gloss ise tam istediğim renkte bir ürün. Görünce çok mutlu oldum.Işıklı ve aynalı olması da ilginç=) 52 tl


İlk yazım olması sebebiyle sanırım biraz fazla tuttum=)) Ben gelen kutudan memnun kaldım yani Vanilya Club'a devaam=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder